Hülya'nın Penceresinden Yaşama Dair Herşey

3 Mayıs 2016 Salı

HAYALLER & HAYATLAR





Masallarda anlatılır ya aya çıkıp , dünyadaki hayatımızı izleme fırsatımız olsaydı eğer nasıl hissederdik hiç düşündünüz mü?

Ya da elimizde imkan olsaydı eğer  yaşadığımız heyecanları , aşklarımızı , yaptığımız hataları , başarılarımızı ve hayatımız içinde olmasını istemediğimiz şeyleri değiştirmek ister miydik acaba..

Aslında bizi biz yapan olgular  yaptığımız seçimler değil miydi :) ? Değiştirme şansımız olsaydı ve değiştirseydik biz biz olur muyduk ?

Bence olmazdık.. Yaşadıklarımız hayatımızın olgularından oluşuyor.. Ben Hülya isem eğer, bu beni ben yapan şeyler ve yaptığım seçimler sayesinde.. Zamanla daha dinginleştiğimi ve olgunlaştığımı hissettiriyorum.. Her geçen bir yaş ile daha iyi anlamaya başlıyorum hayatı ve asiliklerimden yavaş yavaş sıyrılıyorum.. Yaşadığımız hayat her geçen gün zorlaşıyor ve önümüze türlü seçenekler çıkarıyor.. Doğruyu seçmekle uğraşmaktan bazen hayatımızı yaşayamadığımızı keşfetmeye başladım.. Aslında hayatımızın bize sunduğu seçeneklerin sonuçları biz farklı zorluklardan geçirse de aslında getirdiği yer hep aynı değil mi :) ?

Karmaşık gözüküyor fakat değil.. Hayata kucak açmak ve yaşanan en ufak şeyde mutlu olmayı bilmek önemli olan.. Zevk almak  için çok pahalı , ya da lüx şeylere gerek yok.. Anı yaşayın.. Mesela gece evinize dönerken şöyle bir kafanızı kaldırıp gökyüzündeki yıldızları izleyin , ya da gündüz bulutları bir şeylere benzetmeye çalışın.. Bolca kitap okuyun başka ufuklara uzanın.. Denizin sesinde kaybolun.. Kısacası nefes alın.. Arada bir koyverin gitsin..

Zaman o kadar çabuk kayıyor ki ellerimizden , her gün yeni pişmanlıklar eklemeyelim listemize.. Başkalarının mutsuzluğu ile beslenmeden bir hayatı yaşamak hiç zor değil oysaki..

Ne mutlu yaşadıklarım beni ben yapmış diyebileceğimiz bir hayat yaşamamız dileği ile..

Sevgi ile kalın.

Hülya





2 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın Hülya. Keşke aya çıkıp oradan dünyadaki kendimize bakabilseydik =) Nasıl görürdük veya nasıl görünürdük acaba? Ben de merak ettim şimdi =) Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin gene görmek istediklerimizi görürdük sanırım :):) .. Geliyorum ziyaretine sevgiler.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

Categories

Bana daha kolay ulaşmak için izlemeye nedersin?

Popular Posts