Hülya'nın Penceresinden Yaşama Dair Herşey

9 Ağustos 2018 Perşembe

** 32. YAŞA DAİR '' HAYAT '' **





Hayata, kısa bir mola verip şöyle uzaktan bakabilsem keşke doğrularıma yanlışlarıma..
Acaba tercihlerimde hiç yanıldım mı ya da bazen boşa mı çabalıyorum diye.. Gelecekten geçmişe giden bir zaman kapsülünün içinde olsam geçmişteki bana neler fısıldardım acaba..
Eminim herkeste olacağı gibi bende birçok şeyi değiştirmek isterdim..
Peki bu doğru olur muydu?.. Şuan beni ben yapan şeyler geçmişte yaşadıklarım değil miydi? Gelecekteki beni oluşturacak , daha da olgunlaştıracak şeylerde şuan ki yaşadıklarım olmayacak mı?
Nasıl bir döngü içerisindeyiz? Bazen durup düşünüyorum bunu neden böyle yaptım diye..
Ama her yaş alışımda bu soruyu daha az sorar oldum.. Demek ki bir şeyler öğrenerek büyüyorum.
Bunu koydum cebime deyip yola devam ediyorum.
Çok yoruldum diyorum bazen , sonra güzel şeyler geliyor aklıma mesela '' KIZIM '' evet kızım..
Bu güne kadar yaptığım en doğru şey KIZIM..
Hayatta yaptığım seçimler sayesinde ona sahip değil miyim :)

Uzun zaman sonra neden böyle bir yazı ile döndüm bilmiyorum.. Anne olduktan sonra hormonlardan mıdır nedir daha sorgular oldum her şeyi.. Artık boş vermiyorum.. Canım sıkkınsa susar içime kapanırdım eskiden .. Ama şimdi konuşuyorum.. Her doğru her yerde söylenmez derler ama ben söylüyorum çünkü üzülmek , kırılmak , incinmek bu hayatta istediğim en son şey artık..

Çünkü kızımı en güzel enerjimle yetiştirmek istiyorum.. Doğduğundan beri gülüyor , eğleniyor yeni şeyler keşfedince gözümün içine bakıp komik bir kahkaha patlatıyor.. Diyorum kendime doğru yoldayım.. Evet o güzel bir enerji ile mutlu bir bebek olarak büyüyor.. Şükrediyorum sonra bir kez daha hayata , yaşanmışlıklarıma ve yaşayacaklarıma!

Artık daha temkinli bir Hülya var.. 
Hayatının için de olan her şeyi göklere çıkaracak güce sahip ve gerekirse bir çırpıda her şeyi silmeye cesareti olan..

Sevgiyle Kalın
Hülya




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

Categories

Bana daha kolay ulaşmak için izlemeye nedersin?

Popular Posts