Hülya'nın Penceresinden Yaşama Dair Herşey

17 Şubat 2017 Cuma

'' MİNİK KIZIMA İLK MEKTUP ''

 
                                                                                                      Prenses Alpyörük ( 15.02.2017 )

Merhabalar Arkadaşlar,

Benim minik prensesim büyüyor ve 21 haftayı geçtik bile :)..  Organ tarama kontrollerimizi de çok şükür tamamladık.. Ve yine çok şükür her şey yolunda gidiyor. Her geçen gün Allah'ıma bana bu yaşattığı duygular için şükrediyorum. Bu yazım bilgilendirme amaçlı değilde daha çok duygusal bir paylaşım olacak. 

Önceleri kardeşim , arkadaşlarım hamile olunca hikayelerini şaşkınlık duyarak dinlerdim. Ama bu özel durum senin başına gelince çok ama çok daha özel olduğunu anlıyorsun. Bir bebeğin içindeki kıpırtısı önceleri ürkütücü gelirken , şuan heyecanla bir sonraki hareketlerini bekliyorsun. Uyuduğunda endişelenişimi daha önce bu duyguyu yaşayanlar tahmin eder sanıyorum. Geçtiğimiz çarşamba organ tarama yapılırken minik kızımızla tanışma fırsatını yakaladık. Çok minik olmasına rağmen hareketlerini gözlemledik , esneyişini , el kol hareketlerini hayranlık duyarak izledik babasıyla. 

Şimdi kızımla bol bol konuşmaya , onunla birlikte müzik dinlemeye başladık. Her geçen gün tepkileri değişiyor ve bu değişikleri takip etmek inanılmaz heyecan veriyor. 

Allah'ım isteyen herkese nasip etsin.. Sizlerde benimle yaşadığınız anıları paylaşırsanız sevinirim.

Bundan sonraki kelimelerim minik kızım için ;



                                                                                                                                                                                   17.02.2017
Benim Minik Prensesim,

Senin dünyaya geleceğini öğrenene kadar hayatın ne kadar anlamsız olduğunu bilemezsin. Senin annen ve baban olmak için inanılmaz heyecanlıyız ve  sağlıkla dört gözle gelmeni bekliyoruz. Ev içerisinde sen gelmeden her şeyin hazır olması için babanla birlikte sürekli yeni kararlar alıyoruz. Baban ve ben seninle yeni bir dünyanın tam kapısındayız. Belki bu konuda çok acemiyiz ama seninle birlikte keyifle büyümeye hazırız. Evet minik prenses sen bizim mucizemiz, ilk göz ağrımız olacaksın. İyi ki bizi seçtin , o minik ellerini sıkı sıkı tutacağımıza söz veriyorum. Evet dünya da işler biraz karışık ama çok iyi birer rehber olacağız sana , bunun için korkmana hiç gerek yok. Sen orada keyfine bakmaya ve büyümeye devam et.. Canın bir şey isterse tıklat ben takipteyim ve baban hazır ol da bekliyor ;) Bak şimdiden güzel anlaşmaya başladık. 

Tüm ailen seni heyecanla bekliyor. Anneannen , babaannen, deden, teyzen , dayın , minik kuzenin Kayra Efe, bir sürü kuzenin , bir sürü amcaların , bir sürü diğer teyzelerin ve dayıların olacak ve şimdiden seninle geçirecekleri zamanın hayallerini kuruyorlar. Bu arada seni merakla bekleyenler arasında minik bir de kedimiz var Safiş.. Evet evet sürekli miyavlayan , mırlayan ta kendisi :).. Sürünürken ve yürümeyi öğrenirken sana yardımcı olacağından hiç şüphemiz yok.. Ama sanırım oyuncaklarını kaybettiğin de onu kimin aldığını anlama konusunda hiç zorlanmayacaksın :) 

Evet prenses bu notları ilerde keyifle birlikte okumayı dört gözle bekliyorum. Belki sende benim gibi yazmayı seversin ve bana yıllar sonra cevap yazarsın ne dersin ? :)

Seni çok ama çok seviyoruz. 

Annen 

Sevgiyle Kalın.



28 yorum:

  1. Allah sağlık versin, mutluluk getirsin size

    YanıtlaSil
  2. Bana da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Rabbim sağlıkla kucağınıza aldığınız günün mutluluğunu yaşatsın inşallah güzel bir ömürle gelsim dünyaya ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah çok teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için :) Sevgiler

      Sil
  4. Ay ne güzel yaaa 😃 maşallah size canm benm 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederizzzzz :)) Öpüyorum kocaman

      Sil
  5. Okurken duygulandım sanırım, ne kadar güzel bir duygu olsa gerek :) Hayırlısıyla, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah minnoşu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel duygularıma ortak olmanız , dilerim dileyen herkesin başına gelsin :).. Çok teşekkürler nazik yorumun için. Sevgiler..

      Sil
  6. Ultrason resmini görünce bende o günlere gittim, hamileliğin heyecanları anlarıydı benim için. Allah, o güzel miniği sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn çok teşekkür ederim.. Çok özel anlarmış gerçekten :)

      Sil
  7. Okurken çok duygulandim, ağlamak geldi içimden. Cok kutsal duyguluar bunlar. Allahım sağlıkla kucaginiza almayi nasip etsin ve sonrasında hayırlı bir evlat olarak uzun bir ömür sürsün inşallah ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar bende yorumunuz ile duygulandım. Amin inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Tipini sevdiğim :))) Sağlıkla gel olur mu minik prenses? Anneciğini üzme sakın böyle nasıl bir doğum olduğunu bile hatırlamadan sağlıkla kavuşsun sana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel teyzemiz bu nazik yorumun için. Amin inşallah :)

      Sil
  9. Minik prenses büyünce bu mektubu okuyup mutlu olacak :))

    YanıtlaSil
  10. Ayy ne heyecanli zamanlar bol bol tadini cikar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle çok teşekkür ederim :) Sevgiler..

      Sil
  11. Ne kadar güzel ne kadar duygusal olmuş.. Allah sağlıkla gelmesini nasip etsin , analı babalı büyütsün inşallah :)
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş ziyaretiniz. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Bende hemen ziyarete geliyorum. Selamlar.

      Sil
  12. Allah'ım sen bu güzel anneye prensesini sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip et ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok ama çok teşekkür ederiz ❤❤

      Sil
  13. Merhaba, analı babalı büyüsün.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

Categories

Bana daha kolay ulaşmak için izlemeye nedersin?

Popular Posts