Hülya'nın Penceresinden Yaşama Dair Herşey

11 Ocak 2017 Çarşamba

(: KIZ MI ? ERKEK Mİ ? :)




Selamlar Arkadaşlar,

Bugün itibaren hamileliğin 16. haftasındayım :) Hamile olanlar ve bu süreci geçiren deneyimli arkadaşlar bilirler ilk 3 ay kimleri için çok sıkıntılı geçerken kimileri için de sadece duruma alışma evresi. İkinci  3 ay için hamileliğin bal ayı diyorlar bakalım ben şuan bu evredeyim. Son 3 ay için de en geçmek bilmeyen hem sabırsızlığın arttığı hemde fiziksel hareketlerden dolayı sıkıntılı olunan bir dönem diyorlar. 

Ben ilk üç ayı çok şükür mide yanması ve gaz problemi dışında çok rahat atlattım. Önümüzdeki hafta kontrolünde cinsiyeti öğrenmeyi planlıyoruz ama bizim planlamamızla olmuyor bu işler maalesef :).. Kız da çok mu nazlı olacak ya da erkek de bize şakacıktan mı göstermiyor göreceğiz bakalım :). Babası ile doktorumuzun muayenehanenesini yılbaşından önce sık sık ziyaret ettik sırf cinsiyet için :D. Yeni yıla bilerek girelim diye ama tekrarlıyorum çok da bizim isteğimize göre değil bu işler .. Doktorumun dediğine göre kimileri 10. haftada bile öğrenebiliyorken kimisi 30. haftaya kadar saklıyormuşşşş.. Her neyse biz duamızı ediyoruz ve sabırla onun bize ne zaman isterse o zaman göstermesini bekliyoruz.. Tabi bu arada çevremizden duyduğumuz tek merak unsuru konu bu .. Bakalım üzerine iddialar bile dönüyor :D ..

Her neyse , bu süreç nasıl geçiyor nelere dikkat ediyorum derseniz ; hayatımı elimden geldiğince daha sağlıklı yaşamaya çalışıyorum. Tiksindiğim bir kaç şey dışında her şeyi yemeye özen gösteriyorum. Öyle herkesin yaşadığı hikayeye göre hareket etmiyorum , çünkü bence her kadın bu süreci kendine özel ve farklı geçiriyor.. Bebeğimi hissetmeye bu haftalarda başladım ve bu tarif edilemez bir duygu.. Onu hissetmeye , bu özel anların tadını çıkarmak için elimden geleni yapıyorum. Yüzümüzdeki pigmentlerin leke tutmaya en yatkın dönemi olması sebebi ile Güneş kremi kullanmaya başladım =>  ( Solante-Pregna )! Ayrıca çatlak oluşumunu için şimdiden önlem almam gerektiğinin farkındayım. Bunun için vücudu nemlendirmek son derece önemli.. Çatlaklar üzerine çok fazla krem , çok fazla alternatif var.. Lierac ve Mustela gibi pahalı olanlar :) ki ben bunu şuan tercih etmedim. Çünkü iç karın kısmım sanıyorum geniş hamilelik şişliklerini daha bu hafta yeni hissetmeye başladım ve çok fazla kuru bir cildim yok. Kuzenimin ve bir çok arkadaşımın önerisi ile şuan sadece sabah ve akşam olmak üzere BİO OİL kullanıyorum. Kokusu ve yoğunluğu çok güzel. Etkilerini sizle daha sonra paylaşırım :).

Bu haftalardan itibaren beslenme çok önemli bir hal aldı.. Ek olarak vitamin başladım. Kas ağrılarım olduğu için doktorumun önerisi ile Magnezyum desteği de alıyorum. Sanıyorum balıktan tiksindiğim için ileride bu durum düzelmez ise ek olarak balık yağı da almaya başlayacağım. 

Öyle şunu yiyin bunu yemeyin diye yazamıyorum çünkü bu durumda tamamen sizin midenizin hamileliğe vereceği tepkiler ile doğru orantılı sürekli değişiyor. Su tüketimi kemik ve diş gelişimi için çok ama çok önemli. Günde en az 8 bardak su tüketmek gerekiyor. Ben unuttuğum için telefonumdaki bir uygulamadan yararlanıyorum :). Özellikle belirtmem gerekirse '' Süt ve süt ürünleri , kırmızı et ve balık tüketimi , mümkün olduğunca dönemine uygun her renkten meyve ve sebzeler , meyvelerden özellikle Muz, bakliyat ve kuru yemişler.. ''Kısacası karbonhidrat harici sağlıklı olan her şeyden biraz yememiz gerekiyor. 

Atladığım mutlaka bir şeyler vardır , malum unutkanlık :) Sizler de görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.. Hadi bakalım bir tahminde sizden gelsin bebeğimiz Kız mı? Erkek mi ? :) 

Yorum atmayı unutmayın , Sevgiyle kalın!

Hülya



16 yorum:

  1. Hayırlı olsunn allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💜Sanki bana kız gibii geldii bian içimden öyle geçtii 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederimmmm.. Bakalım heyecanla ve merakla bekliyorum bende.. Çok sağol yorum için 😊

      Sil
  2. Ah canim ne kadar guzel gecen ilk 3 aylik ewren ;) ben 5 aylik zorlu bi ewreden gectigim icin senin adina cok sewindim allahim hayirlisiyla saglikla kucagina almayi nasip eder.. icimden bir prenses geciyor ama allah gonlunuze gore wersin ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin ve yorumun için :).. Bakalım Allahım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin.. Sevgiler

      Sil
  3. Tebrik ederim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Çok heyecanlı ve güzel bir süreçtesiniz. Bana da kız gibi geldi :) Blogumda ücretsiz baby shower ve doğum günü parti setleri ve fikirleri paylaşmaktayım sizi de mutlaka beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim.. Seve seve uğrayacağım hemen bloguna :) Sevgiyle Kal

      Sil
  4. Yazını okurken çok duygulandım,bebişi hissetmek çok güzel bir şey olsa gerek. Allah analı babalı büyütsün. Sıkıntı yaşamadan atlatırsın inşallah hamileliğini. Bende kız olduğunu düşündüm nedense. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allahım isteyen herkese yaşamayı nasip etsin :).. Hamiş duası kabul olur derler bakalım :D. Sevgiler :)

      Sil
  5. Hayırlısıyla en kolay şekilde sağlıkla kucağını almayı nasip etsin Allah :) Ne kadar tatlı telaşlarmış bunlar :) Blogunuzu yeni keşfettim, takipteyim. Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok teşekkürler.. Beni daha neler bekliyor meraklardayım bakalım.. Bende hemen ziyaretine geliyorum. Sevgiler :)

      Sil
  6. Hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiş bence kız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnn bakalım bende çok merak ediyorum :) .. Tahmin ve yorum için çok teşekkürler.. Sevgiler

      Sil
  7. Ayy hayrlı olsun tatlı tombik sağlıklı bebişiniz olsun inşallah.Birde Allah içinizden ne geçiyorsa onu nasip etsin.Benim içimden kız geçti.5. aya kadar kendini göstermedi benim cadım 😃 sizinki insallah o kadar bekletmez 😃 Allah yardımcınız olsun.Takibe alıyorum görüşmek üzere 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim.. Umarım bekletmez ama bekletirse de napalım sağlıklı olsun da bize yeter :) Hemen blogunu ziyarete geliyorum :) Sevgiler

      Sil
  8. Sanırım fotoğraftan dolayı hep kız izlenimi veriyor minik ;)))
    Klişe olacak ama: sağlıkla gelsin de inşallah :)
    Sonra da bol bol uyusun inşallah benim gibi olmayın :D
    Takibiniz için tşk, sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.. Bakalım evet çoğunluk kız olarak tahmin ediyor. Ama ters köşe olabiliriz :):):) Hayırlısı ile gelsin de o bize yeter ❤️.. Sevgiler❤️

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

Categories

Bana daha kolay ulaşmak için izlemeye nedersin?

Popular Posts