Hülya'nın Penceresinden Yaşama Dair Herşey

1 Mart 2016 Salı

Hülya'nın Kına Gecesi ve Düğün Hazırlık Tüyoları






Selamlar Arkadaşlar,

Mart ayının gelmesi ile eminin baharda ve yaz ayılarında düğünü olacak arkadaşlar için dahada heyecanlı bir süreç başladı.. Nereden mi biliyorum bundan tam yaklaşık 1,5 yıl önce aynı telaşlı bende yaşıyordum ve yoğun çalıştığım için inanın öğle araları, iş çıkışlar benim için koşturmaca demekti. Hal böyle olunca bir çok işimi İnternet üzerinden halletmek zorunda kaldım.. Ama itiraf etmeliyim ki bir çok şey hem zahmetsiz oldu hem de ayaklarımıza geldi ..




Davetiye arayışı çok vaktimizi aldı klasik bir şey istemiyorduk , çok da abartılı olmalıydı.. Resmimizi bastırmak da son zamanlarda sık kullanılan yöntemlerdi.. Bu sebeple araştırmalarımız sonucunda Beyaz Bonbon ailesi ile tanışma fırsatımız oldu.. Hatta İzmir seyahatimizde ofislerine uğrayarak kaliteyi test etme şansımız oldu ve birkaç davetiye örnekleri ile birlikte evimize döndük.. OG Serisi hem sade ve şık , hemde eğlenceli bir tercih oldu bizim için ama inanılmaz çok seçenekler var dilerseniz göz atabilirsiniz..





Nikah şekeri de geri planda kalan ama aslında gelen misafirlerinize bir anı hediye ettiğiniz minik ama çok anlamlı hediyeler.. Biz yine klasik olmayan, farklı, insanları eline aldığında heyecanlandıran bir şey olmalı diye düşündük ve arayışlarımız sonunda Sade Nikah Şekerleri ailesini bulduk.. Aylar öncesinden siparişlerin alınmasına rağmen hiçbir aksaklık yaşamadan ürünlerimiz şık kutular içerisinde özenle yerleştirilmiş olarak elimize ulaştı ve rengarenk insanlarda tam da istediğimiz gibi biz izlenim oluşturan bir görüntü çıktı ortaya.. Minik elmalarımıza ve ağacımıza herkes bayıldı :) 






Bir gelinin en önemli aksesuarıdır gelin çiçeği.. Yani benim için öyleydi ve yıllar boyunca saklayabileceğim özel bir şey olsun istiyordum.. Bu sebeple Gelin Buketçisi ekibinin önerileri ile birlikte bazı eklemeler yaparak aşağıdaki çiçeğimi hazırladık.. Şuan evimin en güzel köşesine yerleşmiş durumda ..Sizlerde eğer böyle bir arayış içerisindeyseniz ziyaret edebilir , fikir alabilirsiniz..



Düğün hazırlıklarına dalıp genelde kına gecemizi fazlası ile ihmal edebiliyoruz.. Burada da devreye sevdikleriniz giriyor.. Annem , kız kardeşim ve kuzenime bu konuda minnettarım.. Tüm organizeyi kuzenim , hazırlıklarla da annem ve kardeşim ilgilendi.. Kına geceme gelen misafirlerimiz için minik hediyelerde tercihimizi keseciklerin içinde şekilli kokulu sabunlar da kullandık .. Aynı zamanda malum kına gecesi kınasız olur mu onları da minik uğur böceği keselerini kullandık.. Sabunları annem ve arkadaşı birlikte hazırladılar ve kına keselerini de sanıyorum kına gecesi için ürünler satan yerlerde bulmanız mümkün..





Parti Zımbırtıları ekibinin hazırlamış olduğu taçlar ve kartlar ile birlikte geceyi daha eğlenceli kıldık.. Parti zımbırtıları kesinlikle kafası karışmış olan ve gerçekten farklı seçenekler arayan kişiler için çok doğru adres..









Önemli ufak detaylar tamam , sıra gelinlikte .. Ben hayalimdeki gelinlik sırt dekolteli zarif bir balık kız olmaktı.. Kokteyl tarzı bir düğün olması sebebi ile duvak kullanmadım.. Saçlarım için gelinliğin güpüründen yaptığımız bir aksesuar ve çiçekler kullandım.. Gelinliğimi Antalya-Işıklar caddesinde La Bella gelinlikte diktirdim.. Hiç gelinlik denemeyip , elimde bir resim ile gitmeme rağmen  4 aylık süreç sonunda gerçekten tam da istediğim gelinlik çıktı ortaya.. Sizlerde benim gibi Antalya da yaşıyorsanız ve gerçekten dikim sürecine dayanabilecekseniz eğer mutlaka bir uğrayın derim :)..





Her insan için evleneceği gün çok ama çok özeldir. Hayal gücünüze bırakın inanın çok uygun bütçelere de çok güzel şeyler çıkabiliyor ortaya.. İçinizde hiç bir şey kalmayacak şekilde organize edin, aradan ne kadar yıl geçerse geçsin içiniz kıpırdasın ve anılarınız taze kalsın.. Bu sebeple kalbinize kulak verin ve birileri için değil kendiniz için bir şeyler yapın ..

Umarım sizlere faydalı bilgiler verebilmişimdir. Yeni evlenecek çiftlere rüya gibi bir ömür diliyorum.



Sevgiyle Kalın..



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

Categories

Bana daha kolay ulaşmak için izlemeye nedersin?

Popular Posts